HRAVÉ ODPOLEDNE
Naše dny s Barunkou rozhodně nejedou podle šablony, je to pestré (v současné době je pro nás největším zpestřením to, že dny netrávíme spolu :-D). Někdy si vystačíme samy dvě, jindy se i rozdělíme, nebo naopak spojíme s kamarády ve větší tlupu.
A našimi častými parťáky jsou Veru s Lukym, o těch jsem se zmiňovala mnohokrát :-D
Když jsme plánovali společný výlet za medvědy spojený s piknikem, počasí se rozhodlo zasáhnout a lilo a lilo. No a co :-D My se zabavíme. Takže jsme se sešli doma, dali si vynikající svačinku a pak jsme si hráli. Modelína je pro dvouleté dětičky bomba věc, ale upřímně? Nejvíc to bavilo Verunku :-D
Ať už se scházíme u nás nebo u kamarádů, nikdy na stole nechybí dobroty, koláčky, sendviče, ovoce nebo zelenina. No jenže donuťte děti, aby si způsobně sedly a v klidu posvačily, když je tolik zábavy kolem. Jsou jak pytel blech a lepit je k židli je sice vtipná představa, ale tuším, že by děti nesouhlasily... Doma se Barunka i někdy uklidní a sezobe misku jahod, malin, melouna, ale jak má vzruchy kolem, nic ji nezajímá. Většinou to dopadne tak, že nakousne deset věcí a odběhne. Takže jsme dětičkám, které se soustředily na vymodelování "čehosi", nabídly s Verčou pyré, během minuty měly vyzunknuto, nikde se neválely v koberci zadupané třešně nebo jahody (já nejsem úplně přívrženec toho nechat děti házet jídlem, upatlat se od hlavy až k patě a to zejména, když jsme na návštěvě ) a jelo se dál.
A pít džus brčkem? Velká frajeřinka :-D Dělalo se "na zdraví" a byla sranda.
Jak jste již zjistily, jsem jednou z ambasadorek-blogerek v rámci kampaně Džusy a pyré, vitamíny ve smart formě. Kampaň se snaží o představení těchto typů ovocných produktů, není cílená na značku a ty dobroty, které naše děti (nebo tatínek nebo Verunka :-D) mlsají, nelze v obchodě koupit (ale lze koupit jiné 100 % ovocné džusy nebo ovocné pyré-kapsičky bez přidaného cukru). Co ale lze? Určitě je lze vyhrát v soutěži, kterou brzy s mojí drahou kolegyní Veru Harnol vyhlásíme!
Nezapomeňte sledovat naše blogy a protože je vidět, že vás kampaň zajímá, mrkněte na web.